Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~nauseaOutright | użytkownik

imię i nazwiskonie interesuj się adresWinnweiler zarejestrowany01.07.2008 @00:10:27 ostatnio na stronie12.05.2014 @13:53:25

wierzę w kosmicznego szlifiarza i makaronowego potwora a ostatnio w niewidzialnego różowego jednorożca
lubię fiolet
xD





















działalność digartową zawieszam do odwołania
cóż szkoła...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4343899
digarty33 komentarze676 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~MartaLemuria    07.09.2008 @12:17:48
mam kłeszton do ciebie
jak maja wygladac te szkice na rzezbe? bo rzeznik kazal nam porobic kilka w domuu A ja nie mam pojecia jak to ma wygladac xD zwykly szkic Pare szybkich kresek? czy tech jakis bardziej o! ;/?
~MartaLemuria    06.09.2008 @00:47:36
koles jest taki L Zaliczal mi kropeczki za jakies gowna xD kamienierze powiedzialam i chuj styknelo mu Ani gatunku ani artysty Moze mnie potraktowal innymi kryteriami
takimi dla ludzi z orkiestra
ostatnio edytowane: 2008-09-06 14:09:13
~MartaLemuria    06.09.2008 @00:30:30
smieszna jest tyle powiem ;p No spoko bede sie jej usuwala'probowala'
ej cisna w 1 klasie? ja juz mam peniawke Dzisiaj kieller nam zestawy porobil i jazda kolejno
zarobilam az 3 plusy xD plakac..? :P
~MartaLemuria    06.09.2008 @00:23:27
a dlaczemu?
~MartaLemuria    05.09.2008 @23:46:53
ona ma jakas fobie chyba
nie no bo mialam noge na noge jak jej dzien dobry mowilam ;] bogato
ale poszla do gory to tez do wszystkich srala
~MartaLemuria    05.09.2008 @23:15:35
noooOOO haha Ej ja w pewnym momencie zwatpilam ^^
ja przewaznie tez Ale jak wychodze to zawsze sie spoznie i z dupy rodzynami strzelaja i dzisiaj znowu mnie caryca zjebala -.-
~MartaLemuria    04.09.2008 @20:28:05
teraz my mamy i tak tyle samo godzin rzezby co techniki Nawet mowili ze te dwa kierunki sie juz teraz niczym nie roznia
Pacanyyy
~MartaLemuria    04.09.2008 @19:29:00
e to Ty tez robisz ta szmieszna szopke :D? rzeznik cos pitolił o 3 klasach
~MartaLemuria    03.09.2008 @18:40:37
nas juz tez zdążyła ;] Ze mamy rece w kieszeni I ze za duzo kawy pijemy To po jakiego listonosza robia automaty
~MartaLemuria    03.09.2008 @18:38:40
lepiej nie...^^ Jak widzialam niejednych prace to w precla sie zalamalam -.-
jtr ma gr A ja jestem w B ;] ooooO! jutro mam rzezbe hahahahah
~szwarCharrrakter    03.09.2008 @18:28:32
baaa ostatnimi czasy nie mialm czasu wchodizc tutaj;p ale niedlugo juz to nadrobie ;] ale Ty widze ise nie obijasz;d;d;d
_______
"tak pragnę uśpić swą pamięć,
zmysłom czujność odebrć..."
~MartaLemuria    03.09.2008 @18:18:51
a do ktorej Ty klasy chodzisz?
pewnie dymisz na ogrodku ;p
ej troche tam cisna co...? ;/ I nawet soba nie mozna byc Bo od razu ci jada po zachowaniu Pierdolooona generacja ruska o!
ostatnio edytowane: 2008-09-03 18:29:47
~MartaLemuria    03.09.2008 @05:46:14
dooo duuumuuu ! :D
ei wez przyjdz do szkoly kurw.a a nie sobie ze mnie zarty robisz ;p
szkola jest wyjebana xD cos czuje ze podupadne na 1 roku ^.^
ave
~MartaLemuria    01.09.2008 @06:31:23
no bo jak nie idziesz to po chujka Ci te info ;P ooo Ty szfaczko! I bedziesz znowu chlala
?
~ryniu666    31.08.2008 @13:36:48
nosz kurde lasagne nie umiem robić... ale za to spagetti robię dobre a te różowe królicze uszka to jakieś zboczenia ? :D
_______
mam ładniejszą dupę od twarzy... smutne ale prawdziwe...
jestem podobno Pier**lonym artystą :D

"Żyj szybko, umieraj młodo..." i na tym koniec !
~MartaLemuria    31.08.2008 @11:25:52
a no i wiem o tym ;p na co idziecie..? xD
~ryniu666    30.08.2008 @20:09:59
wymyśliłaś coś ?
_______
mam ładniejszą dupę od twarzy... smutne ale prawdziwe...
jestem podobno Pier**lonym artystą :D

"Żyj szybko, umieraj młodo..." i na tym koniec !
~ryniu666    30.08.2008 @00:49:20
no to oczekuję na twoje propozycje
_______
mam ładniejszą dupę od twarzy... smutne ale prawdziwe...
jestem podobno Pier**lonym artystą :D

"Żyj szybko, umieraj młodo..." i na tym koniec !
~ryniu666    29.08.2008 @23:21:55
naucz mnie zrobię wszystko co zechcesz :D
_______
mam ładniejszą dupę od twarzy... smutne ale prawdziwe...
jestem podobno Pier**lonym artystą :D

"Żyj szybko, umieraj młodo..." i na tym koniec !
~Piterrr20    28.08.2008 @17:05:27
A dziękuje pozdrowienia do Bydgoszczy
_______
:P

"Nigdy nie używam PS ani innych tego typu programów, moje zdjęcia zawsze są takie jakie oddał je obiektyw."
+sliwka    28.08.2008 @10:09:21
..witam koleżankę. Dzięki za tych słów parę i nie przylizanie mi..
ostatnio edytowane: 2008-08-28 14:34:37
~kermit74    27.08.2008 @17:18:25
dzieki wielkie za wizyte
~kudlata    27.08.2008 @09:05:38
dzieki za uwagi
~Waldeck    27.08.2008 @01:45:53
dzieki
_______
Jeżeli widzisz tonącego człowieka i chciałbyś jednocześnie uratować go i zachować na zdjęciu to wydarzenie ? Jaki rodzaj filmu zastosujesz?
~smichol    27.08.2008 @01:40:44
dzięki, nie ma to jak, analog ziarno i klimat
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt